måndag 28 september 2009

Helt sanslöst

När jag skapade denna bloggen, så gick jag även med i Google Adsense, för att kunna tjäna lite pengar på att folk läser reklam samtidigt. Igår hade jag fått ett mail från detta program, där de skriver:
"När vi nyligen gick igenom våra uppgifter upptäckte vi att ditt Adsense konto utgjort en betydande risk för Adwords-annonsörer. Om vi låter ditt konto finnas kvar i vårt publicistnätverk kan våra annonsörer skadas ekonomiskt i framtiden. Vi har därför beslutat att inaktivera ditt konto.

Vi hoppas att du förstår att denna åtgärd var nödvändig för att skydda våra annonsörer och andra Adsense-publisister. Vi inser att detta kan medföra eventuella besvär och vi tackar dig på förhand för din förståelse och dit samarbete."

Efter att jag lägger ut detta, så kommer jag antagligen även bli avstängd från Blogger, men jag tar risken.

Helt allvarligt, när jag började här, så var det mycket annonser för inkassobolag, jag har en viss förståelse för att de inte vill vara på min sida, men lånegivare, som även de var med. Helt sanslöst. Om någon har tips på hur andra smidiga sätt att få någon extra krona så är det välkommet.

Men hur i helvete kan de tacka för min förståelse, jävla horungar, jag var uppe i $ 20, det är runt 150 spänn, som jag inte kommer att få. Jag undrar var inkassobranschen annonserar, finns det folk som bloggar om hur bra de är och vilket fint arbetssätt de har. Ursäkta om jag är lite småsur.

2 kommentarer:

  1. Så är det för oss revolutionärer !
    Du ska vara stolt över att du blir avstängd från förtryckar skiten !

    SvaraRadera
  2. Anledningen är att du uppmanat folk att klicka. Det är helt tabu.

    SvaraRadera