måndag 18 januari 2010

Tack för stödet

Jag har under de senaste veckorna mått skit och piss. Just nu gapar kylskåpet tomt och jag vet fortfarande varken in eller ut. Däremot, så kan jag säga att det är skönt att veta att man har stöttning. Tack alla ni som skrivit kommentarer och mailat. Fortsätt med det.

Imorgon, eller på onsdag, så kommer jag att få in lite pengar, från försäkringskassan, eftersom jag var pappaledig i december. De är försenade med sin utbetalning, mot vad de hade lovat, eftersom de fått indikationer på att jag är arbetslös... Var fan har de fått det ifrån. Trots min ekonomi, så har jag haft jobb, eller studerat oavbrutet sedan 1994. Helt sanslöst, därför tar det längre tid att få pengarna, eftersom de måste utreda om jag verkligen har jobb.

På onsdag kommer jag att vara med och onsdagsblogga igen. Dags att ta sig i kragen. Men återigen, tack för allt stöd.

8 kommentarer:

  1. Bra, då vet vi att du lever. Du är ju långt ifrån ensam att ha en riktig jävelperiod nu, och vi vet ju att det inte beror på att du bränt pengarna på champagne och dyra julklappar, men det är gott att veta att du inte lagt dig ned och gett upp andan i alla fall :)

    Mvh Corner

    SvaraRadera
  2. Välkoma till RESURS,

    Respekt för sjuka och utsattas rätt i samhället.

    Tror att sjuka och skuldsatta har en hel del gemensamt, tillsammans blir vi starkare,

    http://resurs.ning.com

    SvaraRadera
  3. Håll ut broder! vet att det känns som om detta aldrig kommer att ta slut... Sitter i samma båt sedan 05.
    Tycker det är jävligt starkt att du ens orkar skriva om det, så jag själv knappt orkar läsa om det..

    SvaraRadera
  4. Kämpa på! Förstår hur dåligt du mår.
    Överdjävligt är väl milt sagt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att se att du har uppdaterat...blev orolig ett tag. Du vet hur du får tag på mej ;)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för alla kommentarer.

    Det känns underbart att veta att det finns folk som bryr sig, när man mår dåligt.

    Jag fick ett tips av Inspirerar att kontakta kyrkan. Tack för det. De har inte bara tystnadsplikt om det man talar om, de värderar inte, utan försöker bara stötta. Tack Inspirerar

    SvaraRadera
  7. Skickar en liten kram från "rocker'n" också.

    SvaraRadera